Обмін та повернення

Непорозуміння під час замовлення або пошкодження товару трапляються. Ми завжди готові допомогти вирішити будь-яку проблему швидко та легко. Процес повернення та обміну товарів у VivaLux ми здійснюємо відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів".

Умови повернення товарів належної якості:
Терміни повернення/обміну:

  • Ви маєте 14 календарних днів з дня отримання замовлення на повернення або обмін товару належної якості. Зворотню доставку ми організовуємо за попередньою домовленістю.

Правила для повернення товарів належної якості:

  • Відповідно до постанови КМУ №172, парфумерно-косметичні товари належної якості обміну та повернення не підлягають. Тобто якщо продукт вас не задовольнив з якихось суб'єктивних причин, ми не зможемо його повернути або обміняти. Будьте уважні під час вибору! Всі інші вироби, які не були у використанні та зберегли товарний вигляд, упаковку, документацію тощо, ми приймаємо назад.
  • Повернення товару здійснюється за кошти Відправника на відділення Нової пошти  №36: просп. Коцюбинского, 4, Винница, Винницкая область, Украина, 21001.
  • Повернення коштів за товар неналежної якості провадиться на розрахунковий рахунок покупця протягом 3 робочих днів після отримання посилки на нашому складі.

Процедура повернення/обміну

  • Для обміну або повернення зателефонуйте нам за контактними номерами +38(063)323-12-56
  • Далі ми погодимо всі деталі угоди відповідно до зазначених у транспортній накладній (ТТН) даних доставки.
  • Вартість пересилання при поверненні/обміні оплачує клієнт. Ми не компенсуємо витрати на доставку товару належної якості по обидва боки.
  • Повернення коштів за товар належної якості провадиться на розрахунковий рахунок покупця протягом 3 робочих днів після отримання товару на нашому складі.

Умови повернення товарів неналежної якості:

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України „Про захист прав споживачів”», затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), ви маєте право на повернення товару неналежного якості (з виробничими дефектами чи пошкодженнями, що виникли з вини споживача). У разі отримання та виявлення товару неналежної якості, через невідповідність очікуванням, ви можете здійснити повернення товару проінформувавши про це магазин.

Терміни повернення/обміну:

  • Ви маєте 14 календарних днів з дня отримання замовлення на повернення або обмін товару неналежної якості. Зворотню доставку ми організовуємо за попередньою домовленістю.

Правила повернення для товарів неналежної якості:

  • Зберегти упаковку зі штрих-кодом, усі комплектуючі та документ про покупку.
  • Якщо пошкодження виявлено під час отримання посилки, скласти акт за участю кур'єра/працівника пошти. Ми повністю компенсуємо вартість доставки товару в обидві сторони у разі нестачі.
  • Повернення товару здійснюється коштом Одержувача на відділення Нової пошти №36: просп. Коцюбинського, 4, Винница, Винницкая область, Украина, 21001.
  • Повернення коштів за товар неналежної якості провадиться на розрахунковий рахунок покупця протягом 3 робочих днів після отримання вантажу на нашому складі.

 

Наші контакти:

  • просп. Коцюбинського, 25, Вінниця, Вінницька область, 21000, ТЦ "4 сезони"
  • +38(063)323-12-56
  • +38(099)533-57-24
  • shop@vivalux.com.ua
  • Режим роботи Пн-Пт: 10:00-18:00